2012. április 23., hétfő

Re - Start


Az évivilága.blogspot.com 4 éve indult el, akkor saját szórakoztatásomra írtam le mik történtek velem a hétköznapokban. Az alap továbbra is ez, életem eseményeit és gondolataimat fogom megosztani itt, kicsit másabb formában mint régebben. Mivel a koncepció most más mint eddig volt a régebbi bejegyzéseket archiválom (innen törlöm), és elteszem egy olyan helyre ahol csak én érem el. Aki olvasott eddig az őrizze meg jó emlékezetében ezeket a szösszeneteket, aki nem az már sose tudja meg mi volt fent, bi-bi biiii :)

Maga az ötlet (az Évi világa oldal, az alcím és a topik címek) kb 5 évvel ez előtt születtek meg. Az egyik legrosszabb emberi szokás, a halogatás miatt hoztam csak most létre az oly régen tervezett oldalt. Nekem ez egy régi álmom, vágyam és most megvalósítom, magamnak és mindenkinek aki ide téved, olvassátok szerettel!

Miss Évi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése