2012. május 31., csütörtök

Főzöcskéztem: Tonhalkrém zöldségekkel


A bejegyzés az Évi konyhája fül alatt van, de ne tévesszen meg senkit, ez nem az én konyhám (ahol a kép készült), és nem mindig ilyen kajákat "főzök" :) A tegnapi ebédemet fotóztam le, tonhalkrém zöldségekkel és pitával. Az alap ötletet több dolog is megelőzte.




Először is ott van a tény, hogy jelenleg (még kb 6 hétig) olyan helyen dolgozom, ahol a 15 perc járóföldön belül nincs rendes étterem/kifőzde/menza/bármiaholenniadnak, csak Meki, Börger, Szábvéj, és társai. Félreértés ne essen, ezek is jók, szeretem is, csak nem lehet ezen élni....Elég is ennyi a nyomoromról :)

Másodszor pedig szintén egy tény, az elszakadásom az edzőteremtől nem múlt el nyom nélkül, 2 hónap rendszeres futás nélkül bizony meglátszik picit. (itt jegyezném meg, hogy egyébként heti 2x járok táncolni, csak úgy fest az nem annyira kardio, hogy elég legyen. Sebaj, attól még szeretem). Nem kell drasztikus elváltozásra gondolni, csak arra a plusz 2 kilóra, ami zavarja az embert és tök fölösleges a nyári kollekciómhoz :)

Harmadszor pedig nagyon szerettem a Szatyor Bár étlapján a tonhalkrém primőrökkel és pitával elnevezésű ételét, de ez sajnos a nyári étlapon nem kapott helyet. Ki lehet bírni, van helyette fincsi sajtkrém.

Szóval. Nem akartam megint valami zsíros-olajosat enni, kicsit diétásnak is kell lennie, és nem otthon vagyok, szóval a lehetőségek erősen korlátozottak. Így készítettem el a munkahelyem konyhájában a tonhalkrémet.

Hozzávalók:
1 db tonhal konzerv (érdemes olyat venni amihez nem kell konzervnyitó, hátha nincs a munkahelyünk konyhájában)
3 ek tejföl
majonéz
só, bors
pritamin paprika
TV paprika
paradicsom
újhagyma
pita

Elkészítés:
Rendkívül bonyolult :)  a konzervről érdemes az olajat leönteni, szerintem az nem kell bele. Aztán tálkába tettem, összekevertem a tejföllel, majonézzel, sóztam, borsoztam, mindenki az ízlése szerint csinálhatja. A krém kész is. Turmixgép híján nem lett annyira pépes, de kitartóan nyomkodtam villával, és egész jó eredményt értem el.

A zöldségekből szintén ízlés szerinti mennyiségben vágtam, és olyan pitát választottam amit már nem kell sütni, elég csak felmelegíteni mikróban.

Szerintem fogok még ilyet ebédelni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése