2012. május 14., hétfő

Prágai zsákmány - Sephora lakk




Még a prágai utazáshoz kapcsolódik a mostani bejegyzés is, a cseh lányok abban a szerencsés helyzetben vannak, hogy a Vencel téren van egy Sephora.











Mivel én aránylag ritkán jutok a közelébe hát azonnal be kellett mennem :) Jó alaposan körülnéztem, csoda szép dolgokat láttam, és mivel égető szükségem volt valami vásár fiára a képen látható lakkot kaptam meg. A bejegyzést azért mostanra időzítettem, mert mostanra jutottam odáig, hogy kipróbáljam.

Maga a lakk egyébként a kisebbik kiszerelés, de nagyon szép színe van. Nem tudom a képeken mennyire látszik, kicsit csillámos bézs színű, azt hiszem ezt hívják pezsgő színnek. Beváltotta a hozzá fűzött reményeket, 2 rétegben ilyen szépen fed, és gyorsan megszáradt, a 2 réteg lakkozás és a száradás kb. negyed órát vett igénybe.



Mindent egybe véve jó vásárlás volt, szerintem az egyik nyári nagy kedvencem lesz.





És egy kis ráadás :) most próbálgatom a fényképező gépem makro funkcióját, ezért körbe fotóztam a kupakon a Sephora feliratot és összevágtam egy képpé. Szerintem jó lett, visszaadja, hogy milyen a csomagolás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése