2012. június 18., hétfő

Koncerten jártam: Belmondo

Forrás: belmondo.hu
Ezen a koncerten még a múlt hétvégén jártam. Elég sűrű hétvége volt, koncert, mozi, és rúdtánc verseny... :) ennél már csak a múlt hetem volt sűrűbb, ezért írom csak most meg róla a kis élménybeszámolómat.










Azzal kezdeném, hogy jártam én már Belmondo koncerten, véletlenül keveredtünk oda, ilyen is csak velünk történik:) Az IMM után átmentünk Siófokra, és ott egy rendezvényen (valami nyárindítás volt) léptek fel. Meghallgattuk, megtetszett, és a múlt pénteki Kobucis koncertre már direkt mentünk el.

Én alapból szeretem a rock-osabb stílusú zenéket, és ők ugyebár ezt képviselik. Ismét csak annyit tudok mondani, mint az előző koncert beszámolóimkor: jól éreztem magam :) Jó volt a hangulat, és én mint közönség nagyra értékelem amikor egy zenekar tagjai kommunikálnak a velünk, nézőkkel/tapsolókkal. Itt ezt is megkaptuk, sőt, a srácoknak nagyon jó a humora és ezt megosztották a jelenlévőkkel is :) Látszik rajtuk,  hogy szeretik amit csinálnak, de nincsenek ráfeszülve, árad belőlük valami könnyed lazaság, amire hamar rá lehet hangolódni, kikapcsol, szórakoztat, és ezért megy az ember koncertre.

Plusz érdekesség, hogy csatlakozott a zenekarhoz egy beatbox-os is, Jamal. Érdekes elegyítése ez a stílusoknak, de bejött neki, a beatbox feldobja az amúgy is túlnyomórészt jó kedélyű számokat és az előadást. Sajnos linket nem találtam hozzá, vagy én nem néztem meg eléggé vagy tényleg nincs. Nem is kell link, el kell menni meghallgatni őket egyszer élőben, mert érdemes :)

És egy szám amit biztos mindenki ismer tőlük, stresszmentes hétfőt mindenkinek :)


Holnap pedig ezt hallgassátok meg tőlük: