2012. június 5., kedd

Koncerten jártam - Quimby

Forrás: quimby.hu
Részt vettem a Quimby Belvárosi Fesztiválon adott koncertjén. Hááááááát.....

A probléma természetesen nem a zenekar előadásával volt, az nagyon jó volt, remekül éreztem magam a lehetőségekhez képest. A gond a koncert ingyenességével volt. Már a 2 évvel ez előtti BelFeszten is annyian voltak, hogy alig fértünk el, de most....hát konkrétan lépni nem lehetett, mi speciel a tér legvégén lévő kijelzőn néztük a koncertet, mert nem fértünk el a színpad előtt, de még itt is tömeg volt. Ez nyilván a Quimby (méltán) növekvő népszerűségének köszönhető, és én nem is sajnálom tőlük, de sokkal élhetőbbek voltak az ilyen koncertek amíg "csak" fele ennyi rajongójuk volt :) De egyébként így van ez jól, hallgassanak minél többen igényes magyar zenét, járjanak minél többen olyan koncertekre ahol emberek játszanak élőben hangszereken, és ismerje meg minél több ember őket, mert megérdemlik :)

Mi meg csak magunkra vethetünk, legközelebb olyan koncertre megyünk ahol van belépő, ott talán látunk is valamit. Hallani így is hallottuk, és a semminél az is jobb ;)

És nagy-nagy örömömre volt a Legyen vörös! Írtam már erről itt, én már az vagyok, de ez egy másik bejegyzés tárgya lesz.

Íme egy másik örök kedvenc a srácoktól: