2012. június 5., kedd

Nyertem! És most Ti is nyerhettek :)

forrás: szerencsejatek.hu/sorsjegyek/nyerokartya
ezzel nyertem :)

Igen-igen-igen, nyertem!!! Mégpedig kaparós sorsjegyen 10000 Ft-ot :) Ilyen se történt még velem, nagyon örülök neki, igen kicsi az esély ám erre. Nyilván nem fogom majd ezzel az összeggel megváltom a világot, csak egyszerűen jól esett és kész :)

Úgyhogy gondoltam egyet, és úgy döntöttem, hogy a nyereményem egy részét megosztom a blogom olvasóival.


 





Ezért kisorsolásra kerül a képen látható körömlakk. A sorsoláson való részvételhez csak annyi a teendő, hogy lájkolod a facebook oldalam itt, és külön jó lenne, ha meg is osztod a játékot, hogy az ismerőseid is lássák. Amint elérjük a 44 lájkot (nem túl nagy szám, de valahol el kell kezdeni), sorsolok :)

Jó blog-böngészést és sok szerencsét :)