2012. szeptember 6., csütörtök

Egy kis moziajánló - filmek amiket mostanában láttam

A pasim elég nagy mozirajongó, így elég sokat filmet látunk, gyakorlatilag mindent amit csak vetítenek :) Persze minden sz**t mi se nézünk meg, csak a jónak ígérkezőket. Ennek ellenére bele-bele futunk egy-két jól beharangozott alkotásba ami a nézőtéren ülve már nem annyira jó, meg látunk a felhajtásnak megfelelően jól sikerült filmeket is.



Elöljáróban annyit, hogy ez is, mint minden más a blogon az én szubjektív véleményem!

Ami messze viszi a pálmát mostanában vígjáték kategóriában az a Ted. Hát ez valami hatalmas film, igazi vígjáték. Túl nagy mélységeket nem szántanak, de nem is ez a lényeg, hanem hogy jól szórakozzon az ember, és ezt megadta. Nem tudom a kritikusok mit mondanak róla, nekünk nagyon tetszett (már kétszer láttuk! azért ilyet nem gyakran csinálunk), bátran ajánlom mindenkinek :)


Nagyon tetszett a The Expendables - Feláldozhatók, pedig nem vagyok valami nagy akció film rajongó. Nem okoz csalódást, igazi akció hősök (a nagy veteránok) aprítanak benne. Poén-szerűségek is vannak, de nem ez a fő erősség :) Van Damme szemeire napszemüveg nélkül és spec 18-as karikát tennék, de ettől eltekintve semmi megrázó vagy durván gusztustalan jelenet nincs benne.


Láttuk még az Emlékmást. Az eredeti Swrarcisat előtte pár nappal néztük meg, és ez ahhoz képest nem volt nagy durranás. Jó meg minden, meg csavartak kicsit a sztorin, de engem annyira nem taglózott le, mint a 20 évvel  előtti verzió a maga nemében, az akkori készítők szerintem kicsit jobban elengedték a fantáziájukat.


Az Apa ég! már egy ideje megy a mozikban, de ha valaki még nem látta meg éri egy jegy árát. Adam Sandler-es poénok vannak benne dögivel, egy nem túl valószínű de elég muris történet köré kerítve. Itt sincsenek mély tartalmak, nem is kell, viszont elég vicces volt :) Még egyszer nem ülnék be rá, de azért egynek jó volt.


És végül jöjjön a legfrissebb mozi élmény: a Magic Mike. Mondanom sem kell ezt a barátnőmmel néztem :) Hát, rég csalódtam ekkorát. Nagyon szép példa ez arra, hogy a vetkőző szépfiúk nem töltenek tartalommal egy filmet. A sztori elég karcsú volt ahhoz képest, hogy 2 (!) órás a film. Ha a tévében ment volna az első reklám után tuti nem kapcsolok vissza. Azt hittem lesz benne valami óriás nagy románc, meg legalább némi tanulság vagy egy nagy poén a végén, de semmi...közbe voltak vicces részek, de ezt bőven elég lett volna 80 percben a vászonra vinni. Nem fikázni akarok, más csajoknak biztos nagyon tetszik, de se én se a barátnőm nem voltunk elájulva.


Ti láttátok már valamelyiket? Hogy tetszett?