2012. május 29., kedd

IMM - A találkozó (sok-sok képpel:) )


A hétvégén óriási élményben volt részem: Balatonfüreden jártam, az IMM-en, vagy is az International Mini Meeting-en :)










Nem tudok csak superlativusokban nyilatkozni a dologról, nagyon nagy élmény volt :) Az egész ott kezdődik, hogy óriási Mini rajongó vagyok. Vannak dolgok az életemben (itt főleg tárgyakról és hasonlókról van szó, lásd makkos cipő, vagy egy blog:) ) amikre tudom, hogy szükségem van. Nem tudom miért, de kell nekem, és a Mini az egy ilyen dolog. Ezért örültem nagyon amikor megtudtam, hogy az IMM itt nálunk, Balatonfüreden lesz, Természetesen ott volt a helyem, Minivel vagy anélkül, de mennem kellett :) Külön köszönet jár még a pasimnak is, aki elvitt engem és végig járta velem az egészet. Volt ott minden, régi és új, Clubman, Countryman, fekete, kék, piros, csíkos, szegecses, és még vagy több száz véle ami nem jut eszembe :)

Néhány kép, a teljesség igénye nélkül:



















És természetesen hoztam Minit magamnak is :)